Violetta, ep 110, fragment

Buna sunt Andre si i-am adus Laurei ep 110 din Violetta. Laura, sa stii ca nu am gasit primele 20 de minute la acest episod, sper sa nu te superi. Dar am adus cateva fraze din episod si sper ca-ti sunt de folos.

                                    Violetta, episodul 110, fragment

Scena 1: Ramallo si Olga erau in bucatarie. Ramallo era in continuare gelos pe Cardoso. Ei doi ( Olga si Ramallo ) se certau din cauza lui Cardoso.

Scena 2: Violetta era la studio exersand niste cantece. Jermias ( German  ) o ajuta cu pianul. Dupa ei doi luara o pauza si discuta diverse subiecte. Jermias ii zice Violettei ca o vede obosita. Violetta ii raspunde ca este certata cu tatal ei si ca de asta se simte rau. Jermias ii zice Violettei ca poate a facut bine tatal ei ( se lauda ). Vine Diego zicandu-i lui Jermias ca il cheama Gregorio. Violetta se intoarce la exersat, iar Diego o ajuta    cu pianul.

Scena 3: Ramallo este in bucatarie. Vine si Esmeralda. Esmeralda ii spune lui Ramallo ca stie despre serviciul lui German. Ramallo nega aceste lucruri. Vine si Olga la ei si ea crezand ca Esmeralda a aflat de serviciul lui German, ea ii spune ca el lucreaza la magazinul de flori. Esmeralda era surprinsa.

Sper ca te-am ajutat, Laura.

Comentarii

Anonim a spus…
Da, m-ai ajutat, ms mult! :* Poti te rog sa scri si ce s-a intamplat atunci cand Marco era in cafenea cu acea fata, iar Fran i-a vazut? Doar daca poti, nu vreau sa te oblig. Oricum, ms mult! :* (Laura)
wiky a spus…
Ok, am sa incerc.
Anonim a spus…
Poti te rog sa mai postezi Andre?? Daca te-am jignit cumva scuze de obicei nu zic "scuze sau imi pare rau".Cu colegii mei nu fac asa. Andre am un obicei prost cand injur dar cand cineva ma enerveaza sau ma provoaca asa fac. Andre decii??? (Erica) :))
wiky a spus…
Nu stiu. Ma mai gandesc.
Anonim a spus…
Gandestete mai repede ca daca nu incep sa spun lucruri adevarate despre tine. Asa ca pa.. (Erica)
wiky a spus…
M-am gandit, deci nu te iert.
wiky a spus…
Si ce fel de lucruri "adevarate" spui despre mine?
wiky a spus…
Tu nu poti sa-mi faci nimic, Erica. Cum ti-am mai spus, esti un zero barat.

Postări populare