Informatii despre "Violetta 3"

Buna sunt Andre si am cautat pe net informatii despre Violetta sezonul 3.




Se pare ca Martina Stoessel a confirmat sosirea de-al treilea sezon din Violetta, serialul de televiziune cel mai iubit de Disney Channel.
Primele zvonuri despre un al treilea sezon a raspandit anul trecut, in cursul lunilor august, septembrie si ooctombrie, in timp ce in decembrie, au vorbit public producatorii Adriàn Suar si Diego Carabelli.
Mai tarziu, de asemenea actorul Diego Ramos (German) a facut referire la al treilea sezon in timpul unui interviu.




Am mai aflat ca in Violetta sezonul 3, Federico si Francesca vor fii impreuna (cred, dupa cum am aflat).


Sper ca v-au placut informatile. Va pup! Pa!

Comentarii

Anonim a spus…
Ce dragut e Federico,eu am vazut pe Net ca o sa fie impreuna cu Francesca ce as vrea eu sa fiu in locul ei. OHH (Erica)
Anonim a spus…
Eu as vrea ca francesca sa fie impreuna cu marco si in sezonul 3 dar o sa vedem ce se va mai intampla. (denisa***)
Unknown a spus…
deci nu este sigur nu ,abia astep ca Marco sa se desparte de Fran...
Anonim a spus…
Fran cu Federico deabea astept acest sezon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim a spus…
sper ca vio sa fie cu diego leon cu lara iar federico cu ludmila
Anonim a spus…
diego va fi cu lara, violetta cu leon, insa dupa intoarcerea lui tomas, violetta se va reindragosti dr tomas iar leon va fi foarte gelos. federico va fi cu ludmila insa apoi se va indragosti de francesca. maxi si naty vor fi impreuna dar apio va veni sora lui diego si maxi se va indragosti de ea. angie si german vor fi impreuna, iar ramalo cu olga se vor casatori.(VALERYA)
Anonim a spus…
asta se va intimpla in violetta 3 (VALERYA)
Anonim a spus…
as vrea ca federico sa fie cu fran
Anonim a spus…
in sezonul 3 miar placea ca federico sa fie cu ludmi
Anonim a spus…
asa vreu fato
vio a spus…
Eu zic ca at trebui as fie violet a cu Leon,ceilalti EU zic she fie cum for ei
Anonim a spus…
Bună sunt diana și o să semnez așa(dianalol)
Anonim a spus…
Eu cred ca e dragut te iubesc Violeta !!!!
Anonim a spus…
Eu vreau ca Vio sa fie cu Leon,Fran cu Marco,Cami cu Broadway,Maxi cu Naty,Fede cu Ludmilla,Tomas cu Mora (sora lui Diego),Tatiana (Selena Gomez) cu Diego,Angie cu Pablo,Ramallo cu Olga si German..cu nimeni :))
Unknown a spus…
Eu as vrea ca violetta sa fie cu Diegosi Leon sa fie cu Mora(sora lui Diego).
Anonim a spus…
o sa vina tomas si diego??
wiky a spus…
Nu stiu. O sa ma interesez.
Anonim a spus…
Am auzit ca va incepe in septembrie violetta 3 sii in romania. Este adevarat?
Anonim a spus…
da e adevarat
Anonim a spus…
aba astept sa inceapa :*
Anonim a spus…
e adevarat esti bine informat
Anonim a spus…
In Violetta 3 Thomas se va intoarce si Violetta se va indragosti lulea de el.Insa pe la jumatea serialului Leon va auzi ca Violetta si cu Thomas s-au futut intr-o noapte
wiky a spus…
Pe bune? De unde ai auzit?
Anonim a spus…
Ce tare,super dragut!!!!
Unknown a spus…
Doamne fereste cum sa se intample asa ceva?in Violetta nu sar intampla sa ceva ca atunci ar fi pt adulti
Anonim a spus…
Ai dreptate... in sezonul 6 Leon o va cere pe Vio in casatorie, Naty va afla ca Ramallo e tatal ei. In Violetta 3 am aflat ca Leon si Fran vor forma un cuplu pentru putin timo (insa nu stiu daca sa cred partea cu Leon si Fran)
Anonim a spus…
va veni in sezonul 3 din violetta Tomas,Angie inapoi in Buenos Aires si va aparea personajele :Nicolas,Madeea,Rico si Renne in violetta 3
Anonim a spus…
In sezonul 3 in Serialul Violetta,Leon trebuia sa plece in Spania cu familia lui,dar German(tatal Violettei) ii va oferi o camera in casa lui,Leon va trai impreuna cu familia Violettei,si la un moment dat Leon o va cere de nevasta pe Violetta la ziua ei de nastere.Ea va accepta,dar in ziua aceea,va uita complet ca este ziua ei de nastere,apoi dupa ce ia reamintit Leon,au plecat la Studio si au sarbatorit,dupa aceea,Violetta va calca intr-o sticla si va cadea.Dupa acest accident ea isi va pierde toata memoria,fara a cunoaste pe cineva,Tatal ei va fi plecat in Italia si nu va sti de accidentul Violettei.
P.S-Tomas va fi logodit si se va intoarce la Studio
Anonim a spus…
ce tare ca leon va locui vu violetta, dar nu vreau ca vio sa uite de tot (mai ales de LEON)
Anonim a spus…
NUMAI VESTI BUNE IN SEZONUL 3 DEABIA ASTEŞT
Anonim a spus…
AI DREPTATE CUM SA SE ....
Anonim a spus…
va incepe in primul rind in spaniola apoi se traduce in italiana si poate peste vriun an sau jumate in romana
Anonim a spus…
Eu au am citit ca Tomas o sa fie cu o fata pe nume Sofia si o sa se bage in relatia lui Leon si violetta.Relatia a violettei cu Leon va fi pusa in pericol de Tomas si Sofia.Dar la sfarsit violetta va ramane cu Leon iar Tomas va ramane cu fata aia noua care o chiama Sofia.
Anonim a spus…
Violetta 3 va incepe pe data de1septembrie.
Anonim a spus…
Mie imi place vio si dabea astep sati piardacmemoria
Anonim a spus…
VVOW!!!!!!!!!ALEXIALPSVIO
Anonim a spus…
hei eu zic ca in sezonul 3 toate se dau peste cap... dar imi placee ca o da fie selena gomez si demi lovato cu numele de sofia.. abia astept.. fetelor, voua de cine va place ...? mie de leon.. e dragut...
Anonim a spus…
mie imi place Violetta , mi se pare mie dar Violetta in fiecare sezon se schimba de bea astept sa inceapa sezonul 3 . De la inceputul serialului Violetta mie mia placut cel mai mult de Tomas dar acum imi place de Leon ... voua de cine va place fetelor ... !!!!!!!!!!
Anonim a spus…
Sincer mie mi-ar palce ca Fede sa fie impreuna cu Vio !
Anonim a spus…
nuuuuuuuu fede cu ludmila vio cu tomas leon cu lara
Anonim a spus…
tare nu
Anonim a spus…
ce tare nu
Anonim a spus…
ba nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Anonim a spus…
auzi nu cred
Anonim a spus…
mie imi place violetta
Anonim a spus…
voua va place violetta
Anonim a spus…
cei aia fata
Anonim a spus…
cinei selena gomez
Anonim a spus…
raspundeti
Anonim a spus…
fato
Anonim a spus…
draga va fi cu Ludmila
Anonim a spus…
nu prea miau placut comentariile voastre
Anonim a spus…
mie o sa imi placa violetta indiferent ce se va intampla
Anonim a spus…
normal ca da
Anonim a spus…
cati ai ani ai de vorbesti asa
Anonim a spus…
Tu nu sti sa scri ?
Anonim a spus…
Mie imi place de vio sa fie cu leon
Anonim a spus…
Daxa francesca va fi cu Leon vio o sa se supere pe fran
Anonim a spus…
Eu nu cred ca va fi cu Fran ca el o iubeste pe Ludmila.....
Anonim a spus…
Ce tare debea astept sezonul 3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim a spus…
Mie imi place de Violetta si de Francesca.in sezonul 3 este asa cum este in sezonul 2.
Anonim a spus…
Ce putine!!
Anonim a spus…
de ce eu cred ca vio cu leon se vor casatorii si o sa faca copii si asa se va termina sez.
Anonim a spus…
nu cred ca vio v-a fi iar cu diego si leon cu lara , bine s-ar putea , cam
20 % . si mie miar placea ca federico sa fie cu ludmila
Anonim a spus…
ce-ai ma ?esti dus cu capu sau ce si de unde sti tu asta ? ai visat-o intr-o noapte ?
Anonim a spus…
Dc?

Anonim a spus…
DIEGO CU LARA ? DRAGUT ! SI AM VAZUT UNDEVA CA SORA LUI DIEGO SE VA INDRAGOSTI DE MAXI , SI VA FACE PROBLEME INTRE EL SI NATY.
Anonim a spus…
ce faceti sunt adelina ana tu iesti
Anonim a spus…
eu vreau ca vio sa fie cu leon
Anonim a spus…
da
Anonim a spus…
Dar câmd incepe Violetta3??? :-(
Anonim a spus…
Când incepe violetta3???
Anonim a spus…
Pe ce data începe violetta 3?
Anonim a spus…
Violetta 3 incepe pe:20.10.2014.Iti spun sigur 100%!!!!!!!A facut ieri reclama la TV.
Anonim a spus…
Lu' o colega de-a mea ii place de Diego.Vrea sa fie cu el cand va avea 19 ani.Oricum el va avea 31.
Anonim a spus…
Violetta va uita de tot de Leon?????????????????? va rog raspundetimi
Unknown a spus…
pe data de 10 noiembrie va incepe violetta 3 in romina
Unknown a spus…
am uitat ma numesc nicoleta sunt pe parola tatei
nicoleta a spus…
nu va uita
Anonim a spus…
Si fran s sa fie cateva ep si dopaia cu diego
Anonim a spus…
Nui adevarat german va fi cu presila mama ludmilei fran cu diego si va pleca de la studio cu tatal sau si vor face ei.un studiou nou si va fi concurenta
Anonim a spus…
German cu presila mama ludmilei si tomas nu mai vine lau dat afara pt ca sa drogat
Anonim a spus…
Da chiar orcum drogatul ala de tomas mai vine pt ca lau prins cu droguri
Anonim a spus…
eu credeam ca in violetta 2 va veni tomas si ca nu va exista violetta6!!!!!!!!!! asa cred eu.

Postări populare