Mall-ul "Violetta super"

Buna sunt Andre si v-am pregatit un mall cu si despre Violetta. Aici avem toate produsele si informatiile Violetta, iar noi v-am pregatit o gramada de jocuri si shopping-uri cu Violetta. La acest mall "Violetta super" puteti sa va jucati jocuri, sa faceti shopping, sa va duceti la salonul de spa Violetta, sa va distrati si sa mergeti la clubul de pictura cu Martina Stoessel. Tot ceea ce trebuie sa faceti este sa intrati pe aceasta pagina in fiecare zi si sa va faceti programare scriind la comentarii ce vreti sa faceti la acest mall. Va vom prezenta acest loc mirific al Violettei. Va asteptăm cu mare drag!

          Mall-ul "Violetta super"
             Regatul distractiei











Comentarii

Anonim a spus…
Eu am intrat cu prietena mea Erica. (Antonia)
Anonim a spus…
Azi trebuia sa pui castigatorul la Jurnalul Violetta. Pune odata cn a castigat sunt corioasa. Ma uit de pe telefon. Pune,pune te rog. :))) (Erica)
Anonim a spus…
Eu vreauu!! (Sara)
Anonim a spus…
Si eu.Vreau la toate (Jenny)
Anonim a spus…
Si eu!Sunt o mare mare mare fana a acestui blog!este un blog cu violetta cel mai tare.acesta va fi blogul meu preferat dintre toate blogurile cu vio din lume! (Oana)
Anonim a spus…
And me!I like the blogger.It's beautiful Andreea!It's great! (Teddy)
Anonim a spus…
Eu vreau le vreau pe toate mai ales cursul de pictura cu martina stousel (Maria)
Anonim a spus…
si eu si eu le vreau tot pe toate este cel mai frumos si incredibil blog cu violetta si eu ii vizitez blogul iuliei violetta fan dar mie mi se pare ca al tau este mai frumos si distractiv (Stefania)
Lorenna Sinteoan a spus…
Toate. De asemenea, Deea! :*
Anonim a spus…
Cati ani ai?
Anonim a spus…
Are 8 ani
Anonim a spus…
Eu vreau tot ce este cu VIOLETTA(Irina)
Anonim a spus…
moll-ul violetta este foarte frumos. ariel...

Postări populare