Concurs: Cine are cele mai frumoase idei pentru sezonul 3?

Buna! Sunt Andreea si v-am pregatit inca un concurs distractiv. Lasati-va imaginatia sa zboare. Spuneti ce idei trasnite aveti pentru Violetta sezonul 3. Cine are cele mai frumoase idei, acela castiga, dar poate sa fie mai multi castigatori la acest concurs. Defapt oricine are idei frumoase. O sa mi le spun si eu acum.
Ideile mele pentru al treilea sezon din Violetta sunt:

- Sa se reintoarca Tomas in serial
- Sa vina in serial Selena Gomez, Demi Lovato si David Henrie
- David Henrie sa se indragosteasca de Francesca
- David incearca s-o sarute, dar Francesca refuza si ii zicea lui David ca are deja un iubit. ( si acela este Marco )
- Marco ii vede pe cei doi impreuna, iar el o intreba pe Francesca ce facea cu el
- Violetta se certa cu Diego si se despartira
- Violetta sa-si recapete vocea la loc pentru totdeauna
- Pablo si Antonio pregatesc un show nou
- Violetta sa fie protagonista
- Leon o intreba pe Violetta daca mai vrea sa fie cu el
- Violetta ii zise lui Leon ca vrea sa mai fie impreuna cu el
- La final, Francesca este cu Marco, Violetta cu Leon, iar Diego cu Ludmilla

Acestea sunt ideile mele. Pa!

Comentarii

Anonim a spus…
Ideile mele: Violetta sa isi recupereze vocea, Ludmilla sa isi piarda vocea, Diego o ajuta, Leon va fi iar cu Violetta. Mai am o gramada de idei tari.
wiky a spus…
Super idei!
Anonim a spus…
Ideile mele: Violetta sa isi recupereze vocea, Pablo sa faca inca un shou de la youmix, Ludmilla sa faca prosti si sa plece de la studio, Violetta se duce la Ludmilla acasa iar Ludmi o intreba ce face la ea. Violetta zice ca vrea sa se reantoarca la studio si ludmila accepta. Cam acestea sunt, iar la final ludmi si violetta sunt prietene
wiky a spus…
Foarte frumos.
Anonim a spus…
Ideile mele sunt:
-In sezonul 3 sa apara: Bridgit Mendler.
-Leon si Vio se vor impaca.
-Bridgit face orice lucru ca sa ii desparta dar nu reuseste.
-Maxi si Naty vor fi impreuna.
-Violetta afla ca mama e nu a murit ci s-a ascuns in alta tara.
-Apoi mama Violettei va veni acasa la ea.
-La show-ul final Violetta si Leon si Francesca si Marco se vor saruta. (stiu ca acea chestie cu Vio si Leon se va intampla si in sezonul 2 dar nu mai aveam idei)
Anonim a spus…
Am uitat, ma cheama Larisa
Anonim a spus…
Sunt Stefania
As vrea ca in sezonul 3 Violetta sa faca un pact cu Leon si sa ramana nedespartiti
Ludmi sa fie cu Diego iar Francesca cu Marco.
Angie sa se intoarca din Franta
Anonim a spus…
nu merita sa se inchida blogul.da!!!!!!!!!!!!!!!
Anonim a spus…
O sa vina sezonul 3 mai multe personaje no cum ar fi :alex (îi place de Violetta)priscila mama ludmilei *se casatoreste cu tatal violetei) gerry (îi place de leon) selena gomez demi lovato si................mai multe diego si francesca vor fi impreuna camila si brodwey sunt împreuna anjie se untoarce din franta antonio moare .cam atat stiu dar o sa va tin la curent cu toate stirile noi din violetta 3:) ***

Postări populare