Cat de mult o iubiti pe Martina!

Buna! Sunt Andreea. Mai este o luna pana cand va fi ziua Martinei Stoessel. Bine, aproape doua luni. Deci, ma gandeam ca toti sa facem colaje cu Martina. Aceste colaje vor insemna cadouri pentru ziua ei. Haideti sa facem un concurs cat de mult o iubiti si o indragiti pe Martina facand multe, multe colaje cu ea din anii trecuti si din anul acesta. Si sa mai votam cat de multe imbratisari si pupicuri ii transmiteti Martinei.
Uitati colajul meu cu Martina! Pa! Va pup!




Comentarii

Anonim a spus…
Tu stii ca nu putem trimitem colaje cu Martina de ziua ei. Doar pe mess sau pe Twitter. Eu o sa vb in spaniola cu ea pe Twitter si o sa-i zic La multi ani. In spaniola. Pa.... :)) (Erica)
wiky a spus…
Aoleu, Erica, stii cat m-a saturat caracterul tau urat si infect?! Acum poti sa vorbesti si o suta de ani...esti un zero barat!
Unknown a spus…
Foarte buna idee dar din pacate eu nu pre o iupesc pe Martina (tini) mie imi place mai mult de Mercedes (Mechi) si Lodovica (Lodo ) dar daca tu vrei bine ,dar inca ceva ce sunt alea colaje ?
Anonim a spus…
eu o urasc pe violeta si o iubesc pe fran si ludmi
Anonim a spus…
Ce cacat de site.
wiky a spus…
Daca nu iti place atunci nu mai veni. Nu trebuie sa ne jignesti.
Anonim a spus…
Esti o tampita sper sa mori (Erica)
Unknown a spus…
da da si cred

Postări populare