Blogul si comentariile s-au redeschis!

Buna! Sunt Andreea si m-am intors inapoi pe blog! M-am gandit mai mult, si am zis ca mai bine redeschid blogul, pentru ca, daca tot incep scoala si ne da multe teme, tot imi va fii dor de blog, si m-am mai gandit ca o sa am destul timp si pentru blog. Voi pune multe postari noi cu Violetta, noutati, stiri pentru voi, ca sa va bucurati de ele. In plus, ar fii fost nedrept din partea mea sa inchid blogul, pentru ca am pus niste concursuri, iar la o ghicitoare a castigat Erica, o fata de pe blog, sa aleaga ce poza sa pun pentru fundal si am mai facut inca un concur cu cine va fii Violetta la finalul sezonului 2. Raspunsul vi-l voi da sambata aceasta. O persoana a raspuns corect. Deci castigatorul se va anunta tot sambata. Ok, deci sper ca va bucurati ca s-a redeschis blogul. Iupiiii!!!!!

Comentarii

Anonim a spus…
Ma bucuram cand ai zis ca plecai iar acum spui ca te intorci?! Esti o fraiera andreea nacu
Anonim a spus…
Singura fraiera de aici esti tu anonimule,daca nu iti place pagina nu ma comenta sau pleca! Si vb si tu frumos! (Erica)
wiky a spus…
Erica, te-ai gandit ce poza cu Violetta sa pun pe fundal?
Unknown a spus…
andreea, ai un blog foarte frumos, doar ca spui ca pleci, te intorci, te-ar razgandit sa nu mai pleci, dar dupa acea pleci,te intoric, iar dupa pleci, adica, ne-ai incurcat,nu o spun din rautate, apropo blogul tau e super!!
wiky a spus…
Multumesc. Da, spun ca plec dupa nu. Am mai spus, am mai spus...Dar am zis de mai multe ori pt ca am avut multe teme pt scoala dupa ne-a dat mai putine si tot asa. Si eram si eu confuza.

Postări populare