Ce idei aveti pentru sezonul 3 din Violetta?

Buna! Sunt Andreea si am vrut sa va intreb care sunt ideile voastre pentru Violetta, sezonul 3. O sa vi le zic pe ale mele:

Ideile mele:
Sa se reintoarca Tomas, Violetta sa se desparta de Diego, Tomas o ia in brate pe Violetta si o duce in parc unde nimeni nu-i putea vedea. Tomas ii zicea Violettei ca vrea sa fie impreuna cu ea. Violetta a zis ca vrea, si dupa cei doi au devenit iubit si iubita si nimic si nimeni nu i-a mai putut desparti niciodata.

Care sunt ideile voastre?

Comentarii

Anonim a spus…
IDEILE MELE PT SEZONUL 3! -Reintoarcerea lui Tomas; Diego este gelos pe Leon; -Violetta il saruta pe Tomas; Am mai multe idei si frumoase! (Erica)
wiky a spus…
Foarte frumoase ideile.
Anonim a spus…
demi lovato sa fie cu leon violetta cu tomas francesca cu federico maxi cu nati angi cu leonardo olga se va casatori cu ramalo LORI
Unknown a spus…
EU AS DORII CA LEON SI VIOLETTA SA FIE IMPREUNA , SA NU SE INTOARCA TOMAS , IAR GERMAN SA SE CASATOREASCA CU O FEMEIA CARE O IUBESTE PE VIOLETTA . SI AS MAI DORII CA ANGIE SA NU MAI FIE INDRAGOSTITA DE GERMAN.
Anonim a spus…
Violetta sa fie cu Leon,Ludmilla sabfie cu Tomas,Naty sa fie cu Maxi,Fede sa fie cu Camilla.Ideile acestea am eu pentru sezonul 3 ASTA mi-ar placea cel mai mult!
Anonim a spus…
eu cred ca e o porcarie sa fie din nou cu Tomas. Eu cred car fi frumos daca cam la mijlocul serialului ar aparea un baiat nou pe nume Alex care sa intervina intre Violettta si Leon . Violetta sa fie cu el o perioada de timp , dar dupa aceea sa se desparta de el pentru ca e un mincinos , iar la sfarsit sa fie iar cu leon. si ar mai fi frumos daca ca de fiecare data la sfarsitul sezonului ar fi un sou la caruia sfarsit violetta sar saruta cu leon . si mai am sa iti spun ceva cred ca esti cam prostuta ca vrei ca Tomas sa se intoarca. Aceasta este parerea mea . PARASCHIV ALEXANDRA-ANDREEA
Anonim a spus…
sunt tot eu cea care tea facut prostuce ia zi ce parere ai despre ce am scris eu si chiar esti proasta [ PARASCHIV ALEXANDRA -ANDREEA] DAXCA VREI SA AFLI NUMELE MEU E SCRIS IN PARANTEZA
wiky a spus…
Stii ceva? Putin ma intereseaza parerea ta. Dupa ce ca esti nou venit pe blog, mai ai si tupeul sa ma faci proasta. Asta se cheama NESIMTIRE CURATA. Ma faci proasta? Macar te-ai uitat in comentariul tau incat sa-ti dai seama ca ai greseli? Da, eu vreau ca Violetta sa fie cu Thomas. Vreo problema? Este parerea mea asta, sa fie Violetta cu Thomas. Fiecare cu parerile lui. Cine e prostu' acum?
wiky a spus…
Mdea...ma rog. Daca mie imi place de Thomas si vreau ca Violetta sa fie cu el nu inseamna ca sunt prostuta sau proasta sau in ce fel mai vrei sama faci pe mine. In caz ca nu stii, fiecare cu parerile lui, scumpo!
wiky a spus…
"Sa ma" nu "Sama". Greseala mea.

Postări populare