Sa clarificam niste lucruri!

Sunt Andre si am vazut ca imi spuneti ca am furat de la Iulia, cu postarea aia cu revista nr 2 din Violetta sezonul 2. Nu am furat nimic. Am avut si eu aceeasi idee. Eu nu m-am mai uitat pe blogul Iuliei de nu stiu cat timp. Si sa va zic si de ce: 1. Nu am pus toate paginile din revista Violetta; 2. A fost o coicidenta; 3. Eu nu i-am mai vizitat blogul Iuliei de nici nu mai stiu de cand. Dar va jur ca nu am furat. S-a intamplat sa fie o coicidenta. N-am de ce sa fur pentru ca in primul rand n-am de ce si in al doilea rand n-ar fi corect. Eu v-am spus adevarul si puteti crede ce vreti eu nu va oblig sa credeti dar acesta este adevarul. Eu o sa continui sa pun postari cu Violetta. Eu le pun pentru voi. Imi pare rau ca ma credeti atat de rea, fiindca asa credeti voi. Pa!

Comentarii

Anonim a spus…
Eu nu te cred rea. (Laura)
wiky a spus…
Multumesc mult, Laura! Te pup!
Anonim a spus…
Ba esti rea ca nu prea ierti lumea. Andre esti rea. (Antonia)
wiky a spus…
Auzi, Antonia, mi se pare mie ca te stiu de undeva, de pe acest blog. Ooo, da, stiu exact cine esti. Da, numele incepe cu litera "E"!
Anonim a spus…
Andre vezi ca esti o handicapata. (Erica)
wiky a spus…
Si tu ce esti? Uita-te in oglinda si spune-mi!
Anonim a spus…
Ce are a zis ca Andre e 'handicapata' nu imi mai fura numele! Aratate! Andre nu e asa! Sper sa ma crezi Andre! (Erica)
wiky a spus…
Ok te cred. Te iert. Dar spune-mi Erica tie iti mai place blogul acesta?
Anonim a spus…
Dc ma intrebi??? (Erica)
wiky a spus…
Fara motiv.
Anonim a spus…
Daca iti spun sa nu te superi!
wiky a spus…
Nu ma supar daca nu iti place. Poate sa nu-ti placa, poate sa-ti placa, cum vrei eu nu ma supar.
Lorenna Sinteoan a spus…
Andre, poti sa iti spun Deea? Vrei sa fim Bff? Cele mai bune prietene? Mi-ar placea mult! :*Sper sa ne intelegem bine daca accepti sa fim, Deea.
wiky a spus…
Suntem deja prietene. Eu sunt prietena cu toata lumea care este sincera si de treaba.
Lorenna Sinteoan a spus…
Bine, dar Bff?
Anonim a spus…
Andre cati ani are Lorenna????
wiky a spus…
Nu stiu. O s-o intreb. Lorenna, cati ani ai?
Anonim a spus…
Nu cred ca o sa-ti raspunda. Dar cn a castigat la juranlul Violetta? Am vazut doar postarea nu am scris. Cn a participat????
Anonim a spus…
Ns er ky di no paso Yes bbbb et so en bien. (Erica)
wiky a spus…
O sa anunt castigatirul pe la ora 7 seara.
wiky a spus…
????????????????????????????????????????????????????????????????????????
Lorenna Sinteoan a spus…
Pt. Anonimul care a intrebat, am 11 ani. Ce anonim esti si vrei sa fim prietene? Nu Bff, pt. Ca Bff sunt cu Deea.
Anonim a spus…
Ce e? Inventai o limba. Ie tu prietenas? Hee hee
Anonim a spus…
Aaa esti mica,dar nu-i nimic. Si vreau sa fiu prietena cu cn nu minte. Eu am 15ani. Sunt Erica. (Erica)
Anonim a spus…
Nu mint. :)
Anonim a spus…
nici eu se poate sa fie o coincidenta esti o persoana tare draguta
Anonim a spus…
Tu ai un blog mult mai frumos si mai bun decat al Iuliei,eu stiam ca era o coincidenta.
wiky a spus…
Multumesc, dar si blogul Iuliei este foarte frumos. Toate blogurile despre Violetta sunt foarte frumoase, nu numai al meu. :)

Postări populare