Violetta, detalii sezonul 3 si 4

Buna! Sunt Miruna si ma scuzati ca n-am mai postat de mult. Vreau sa va dau vesti despre serialul Violetta. Am cautat pe internet si tot am cautat, am cautat si am cautat si in final am dat peste ce vroiam. Asa, deci am cautat "violetta sezonul 3 " si am gasit pe un site si scria ca Violetta sezonul 3 o sa inceapa in luna aprilie dar nu stiu exact data dar in curand va aparea si reclama la TV sau asa am inteles eu dupa ce spunea pe acel site. Am mai auzit ca in sezonul 3 din Violetta va juca Selena Gomez. Si detalii despre sezonul 4 din Violetta va juca Demi Lovato. Nu sunt sigura 100% dar asa imi zicea pe site. Acum va voi pune o imagine cu Violetta sezonul 3!


Comentarii

Anonim a spus…
O sa caut si eu! Si da o sa vina Selena Gomez! Abia astept! Demi nu cred, din cate stiiu eu! (Erica)
wiky a spus…
Am inteles.
Unknown a spus…
aici este totul despre Violetta 3:

http://pozevioletta.blogspot.com/2014/03/info-sezonul-3-info-rare-olga-va-fi.html

http://pozevioletta.blogspot.com/2014/03/violetta-3.html

Anonim a spus…
buna sunt andreea si da am auzit si eu ca selena gomez va aparea in violetta si demi lavato si e super tareeeeeee;););)
Anonim a spus…
sa inceapa odata, vreau sa vad ep. 1 dati reclama cu violetta.
Unknown a spus…
Ma scuzati Violetta 3 o sa inceapa sa se filmeze abia in aprili mai 2014 in spaniola nici de cum sa apra in aprilie in romana
Unknown a spus…
Disney Channel a confirmat că “Violetta “ cu Martina Stoessel se va bucura de un alt sezon , plin de surprize şi cântece noi .
Nu se opreşte aici succesul serialului Violetta şi al actriţei Martina Stoessel , ultima revelaţie a casei Disney îndrăgită de tinerii şi adolescenţii din toată lumea , care în doar două sezoane , au reuşit să se apropie foarte mult de serialul TV , graţie unui mixt format din mediul şcolar , controverse , iubiri , prietenie , ură , deziluzii , vise şi o mare doză de muzică şi dans .

Pentru a recompensa marele public – şi pentru a triplica notorietatea ( deja stelară ) a acestui serial TV – Disney a confirmat că lucrează la sezonul 3 din Violetta .

Filmările pentru sezonul 3 din Violetta vor începe în aprilie 2014 şi vor fi 80 de episoade pline de dragoste , muzică şi poezie . Cu cine va fi Violetta în sezonul 3 ? Studio On Beat se va închide sau va continua cu elevi noi şi noi aventuri ? Din Argentina se aud voci precum că Violetta şi Leon vor fi împreună , dar aventura lor va fi pusă în pericol de Tomas şi Sofia . Angie se va întoarce în sezonul trei şi Diego , probabil , o va ierta !
Anonim a spus…
Buna, eu am auzit ca Demi Lovato apare tot in sezonul 3. Oricum, multumesc ca ne-ai pus la curent cu informatiile despre sezonul 3 si 4 :*
biancailie01 a spus…
Interesant dar am gasit si eu saitul ala de mult si stiam si vine si selena si demi oricum ai un sait cool
Anonim a spus…
O SA CAUT SI EU
Anonim a spus…
NU STIU CE NE-AM FACE FARA BLOGUL TAU MIRUNA ESTI FOARTE DESTEAPTA SI ISTEATA BRAVO MIRUNA TE PUP PA
Anonim a spus…
Eu o iubesc pe Violeta si pe Leon eu abia astept sa vad toate sezoanel.
Anonim a spus…
Îmi poți răspunde la o întrebare? Cum a devenit Martina "Violetta"?
Anonim a spus…
Demi o sa para si in Violetta 3!!
La fel si Selena...In Violetta 3,Violetta va avea o noua pasiune:Echitatia
Va veni si sora lui Diego,Mora,care o sa intervina intre Naty si Maxi...Unul pe care in cheama Jaquin(un francez)care se va indragosti de Violetta si vor forma un cuplu:Jacoletta
Demi si Selena o sa apara ca personaje si o sa se indragosteasca de Leon.
Leon si Fran vor forma un cuplu,dar doar pentru purin timp...
Jumatate din sezon se va face in Barcelona(Spania)si cealalta in Paris(Franta,oricum).
Sezonul va avea 80 de episoade.
Ludmila si Federico se vot despartii.
Maxi si Naty se vor despartii.
Se va organiza un nou concurs YouMix(Nu stiu daca am scris bine,oricum)Cu un nou premiu(Excursia la Paris)
Anonim a spus…
Violetta te quiero!!!!! Si pe tn Miruna ai un blog super tare[ Francesca Castilio]
Ana Tanasa a spus…
Nu va suparati , ma puteti pune si pe mine admina la acest blog?
wiky a spus…
Nu exista admine la blog, decat pe paginile de Facebook, in alta parte nu cred.
Unknown a spus…
este super sa vina sezonul 3
Anonim a spus…
Imi place Violetta mult si astept Violetta 3
Anonim a spus…
nu e corect tini sa ramana pe veci in violetta e perfecta si are o voce asa de minunata intru pe anti violetta daca pleaca tini sper ca vestea asta groaznica sa nu fie adevarata
Anonim a spus…
E super ca o sa apara sezonul 3!! Sper sa se continue si cu 4!!
IULIA
Anonim a spus…
SUNT STAISI SUNT CAM TIMIDA DAR ACCEPT FAPTUL CA MIRUNA SI ANDREEA PRESUPUN FAC O ECHIPA
Anonim a spus…
SUNT TIMIDA DAR IMI PLACE VIOLETTA SUNT NOUA SI MA CHEAMA STAISI
Anonim a spus…
SUNT TIMIDA DAR IMI PLACE VIOLETTA SUNT NOUA SI MA CHEAMA STAISI
Anonim a spus…
am vazut toate sezoanele
wiky a spus…
Incantata de cunostinta, Staisi. Nu trebuie fi timida pe blogul nostru, chiar nu ai de ce. Speram sa te distrezi pe acest blog despre Violetta. Te pupam!
Anonim a spus…
Ce prostie au dat violetta sezonul 1
maria
maria a spus…
Adica frate mai bine nu dadea de la capat sezonul 1 pana incepea sezonul 3.aceasi data de mai su maria
Anonim a spus…
Cum adica toate sezoanele cate sunt?





cum adica toate sezoanele cate sunt? Ce tare



Anonim a spus…
Abea astept sa vina selena gomez in violetta in fiecare sezon apare o noua schimbare una mare
Anonim a spus…
Voi cauta si eu pe acel site postat de Mercedes Lambre. Gracias Mercedes!
Anonim a spus…
Demi Lovato , va aparea in Violetta 3 !!! informati-va mai bine !!!
Unknown a spus…
Super te iubesc tini!!!!!!!!!si pe tn miruna ai un blog super!!!!!
Anonim a spus…
deci, da, va veni selena, ca un personaj negativ ce se indragosteste de leon si se preface ca e cea mai buna prietena a violettei.. vor mai veni multe alte personaje noi.. :) si eu abia astept
Anonim a spus…
ce poza cool andreea staisi
Anonim a spus…
Violetta 4 nu va exista . Sezonul 3 e ultimul! Au anuntat toti o_o
Selena si Demi nu vor veni in nicio Violetta . Raman acelasi personaje decat ca li se adauga ''Alexander , Macarena , un barbat care am uitat cum il cheama parca Rodriguez si Florencia ''
Anonim a spus…
Cate sezoane vor fi ?
Anonim a spus…
Sele si demi nu vin!!!!
Anonim a spus…
Vor fi sase sezoane iar diego va pleca
Anonim a spus…
selena gomez vine cauta pe net si vezi ca eu am gasit ce personaje vin daca vreiti va spun
Anonim a spus…
Sezonul 3 va fi ultimul altele nu vor mai exista!Diego se va indragosti de Lara, Leon si Vio vor fi impreuna putin timp,iar Fede sa va indragosti de Fran Maxi si Naty se vor dedpartii si Olga si Ramallo se vor casatorii si multe altlele!
Anonim a spus…
ESTE FOARTE INTERESANT.UNELE SITE NU AM MEREU DREPTATE.
O FATA A CAUTAT TOT PE UN SITE SI SPUNEA CA GERMAN VA FI CALCAT
DE JADE CU MASINA CAND IESE DIN INCHISOARE .ALTA FATA SPUNE CA NU ADEVARAT.ACUM TREBUIE SA AVEM RABDARE SA INCEAPA VIOLETTA SEZONUL 3.IN VIOLETTA 6 VIOLETTA SE VA CASATORI CU LEON.EI DOI VOR AVEA UN COPIL SAU DOI.DAR IN VIOLETTA SEZONUL 7CINEVA O VA FURA PE VIOLETTA.LEON SI GERMAN O VOR CAUTA.
AM CITI ULTIMUL COMENTARIU SI NU E ADEVARAT.VOR FI ZECE SEZOANE.

Anonim a spus…
Am sa va dau o veste bomba ieri 19 iulie 2014 in ziarele din intreaga lume am aparut stirea Jorge Blanco a morit,vestea s-a aflat dint-un mesaj de pe facebook, apoi din ziare si reviste, intreaga lume ,fanii au inebunit toate saiturele erau invadate de mesaje de condoleante dar vestea cu adevarat bomba este cea de azi totul a fost o farsa. In ultima vreme in Mexic se fac farse de aces gen vedetelor.Am citit intro revista ca 56% procente din fanii s-au bucurat restu s-au manifestat furia
Pava Ana Elena a spus…
Bună , numele meu e Pava Ana Elena ,am văzut aseară blogul tău . Mi se pare foarte grozav . Am înțeles că tu, Andreea și Miruna vă ocupați de el .
Pava Ana Elena a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Pava Ana Elena a spus…
Am auzit ca in sezonul trei , Francesca si Federico vor fi impreuna , adica asa am citi pe un site .
Pava Ana Elena a spus…
Auziți , eu cred că violetta va începe ca in fiecare an , pe la inceputul scolii .
Pava Ana Elena a spus…
Eu sunt noua pe acest blog .
Pava Ana Elena a spus…
Angie se va întoarce în sezonul 3 , și Tòmas se va intoarce si va fi cu sofia , leon cu violetta si diego poate o va ierta pe violetta . Nu pot sa cred, abia astept sa inceapa sezonul trei ❕❗❕❗❕😉🎹🎺🎻🎵🎶🎷🎸
Pava Ana Elena a spus…
M-am informat si , in sezonul 3 o sa plece :Esmeralda , Jade , Matias ,Jackie
O sa revina:Tomas,Angi
Si o sa vina:Tereza,Medeza , Rico , Rene , Luis(Rico e justin di vrajitorii din Weberly place,nu cred ca am scris corect , si rene e Rocki din totul pentru dans )
Pava Ana Elena a spus…
Apropo , Violetta va avea un concert in Romania!!! Nu că-i tare !? Acest concert va fi prin 25 septembri , sau asa ceva in cluj-napoca , si un bilet va de copil va costa 20-30 de lei , iar unul de adult va costa 50 de lei .
Pava Ana Elena a spus…
Si apropo , nu ca ar fi esential , dar leon va avea masina .
Pava Ana Elena a spus…
Stiati ca Marina Stoessel e nascuta in 21 martie 1997 , adica are 17 ani , si am mai aflat ca are inaltimea de 1,73 deci e mai inalta decat pare , si ea chiar s-a nascut in Buenos Aires . Ea e o cantareata si o actrita argentineana . Poate stiati astea deja , dar am vrut sa vi le zic oricum .
wiky a spus…
Multumim ca ne urmaresti blogul!
wiky a spus…
Din cate am auzit, Tomas nu va mai aparea in sezonul 3, dar nu vom stii pana nu vom vedea serialul :)
wiky a spus…
Multumim de informatii, Ana. Te pupam!
wiky a spus…
10, din cate am aflat eu.
Pava Ana Elena a spus…
Chiar vori fi 10 sezoane ?
wiky a spus…
Din cate am aflat eu, cred ca da.
Pava Ana Elena a spus…
Am gasit un blog , unde e scris primul episod pe romana , si tot acolo zice ca vor veni , reveni si pleca uni actori .
wiky a spus…
Am inteles.
Pava Ana Elena a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Pava Ana Elena a spus…
Scuze , dar sunt foarte vorbareata .
wiky a spus…
Nu este nicio problema. N-ai de ce sa iti ceri scuze.
Pava Ana Elena a spus…
Tu esti andreea sau miruna ?
wiky a spus…
Sunt Andreea. Miruna nu mai este pe blog.
wiky a spus…
Fiindca nu a mai vrut.
Pava Ana Elena a spus…
Si , din ce oras sunteti voi ?
Pava Ana Elena a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Pava Ana Elena a spus…
Blogul tau e super tare !!!
wiky a spus…
Din Bucuresti.
wiky a spus…
Iti multumesc!
Pava Ana Elena a spus…
Eu sunt din Timisoara .
Pava Ana Elena a spus…
Si cati ani ai ? Eu am 12 .
wiky a spus…
Multi inainte. Eu am 11 ani jumate.
Pava Ana Elena a spus…
Sa vezi ce poze faine cu actorii din violetta am gasit !
Pava Ana Elena a spus…
Deci ziua ta e cam prin iarna , nu ?
Pava Ana Elena a spus…
As vrea sa le vezi si tu .
Pava Ana Elena a spus…
Una e cu Ludmila care poarta ochelari si se stramba, e foarte amuzanta
wiky a spus…
Nu, nu am.
Anonim a spus…
Din cate stiu,Selena va incerca sa ii desparta pe Violetta si Leon!
Anonim a spus…
Cica pleaca Esmeralda Jade Matias
Anonim a spus…
Si eu am cautat si vin!
Anonim a spus…
Fain blog :) )Erica
Anonim a spus…
buna sunt noua ,stie careva un sait pe care sa scrie ca is 10 sezoane
Anonim a spus…
Am auzit ca demi lovatto va fi in violetta trei nu patru.
Anonim a spus…
Da Selena va juca personajul Luci
Dar nu e sigur si Demi nu va juca
Si Violetta va incepe pe 29 decembrie e un zvon ca vor esista 6sezoane dar nu cred ca e adevarat si chear daca ar fi asa Lutmila nu va mai juca din cauza boli pe care o are
Daca vreti sa gasiti filmulete cu greselile din timpul filmarilor cautati "luz camara ups"
Anonim a spus…
taree abia azi am aflat ca sunt 4 sezoane si chiar va juca selena chiar si deni
Anonim a spus…
abia astept voi dar se va termina trist serialul violetta va pleca la madrid
si pe bune apare tomas dupa doua sezoane si iar se indragosteste de el hai ma pe buneee si mai apare acuma si alex si fata roscata va fii violetta sub numele de roxy iar francesca va fii cea blonda cl putin asa am citit pe net
Anonim a spus…
glumesti
carla a spus…
va incepe pe 29 decembrie voi stiati varsta lui leon? are 25 de ani nu inteleg ceva leon va pleca din serial ca asa am citit pe net
carla a spus…
ati vazut cat de urat va fi tomas si tot violettai ii va mai place de el eu de la iceputul serialului mia placut de leon dar ii va placea mai mult de leon chiar cu el va ramane dar va aparea si sofi care il va vrea pe leon dar leon tot de violetta ii va placea
Anonim a spus…
uaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu frateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Anonim a spus…
Oare va mai fii Violetta cu Leon in sezonul 4?
carla a spus…
pe disney apare ca va incepe luni apoi nu incepe si tot asa
carla a spus…
leam citit pe toate mai scrie cineva ceva
Hermine a spus…
daaa
carla a spus…
o sa arate diferit blonda violetta
carla a spus…
studioul se va numi jachi si gregorio
Anonim a spus…
fain
Anonim a spus…
nu sunt 10 sezoane abia daca sunt 4
Anonim a spus…
hermine
Anonim a spus…
Miruna de ce nu a mai vrut sa fie pe blog?
Anita Ştefania a spus…
Mersi pentru informatii !!
Anonim a spus…
Sper ca da
Anonim a spus…
Andrea,te rog sa vorbeosti cu Miruna sa mai fie iara pe blog.Ca imi placea mult de ea si o vrem si pe miruma pe blog si si pe tine,pe amandoua va vrem pe blog.Te rog Andrea mai incearca sa mai vorbesti cu miruna sa fie iara pe blog.
Anonim a spus…
Te rog Andrea,fa asta pentru mine si sa fie iara Miruna pe blog.Te rog sa vorbesti cu miruna.Si Miruna chiar posta frumos si si tu postai frumos dar vreau sa fie si miruna pe blog.
Anonim a spus…
Cine vrea sa stie Francesca si Diego vor fii inmpreuna deoarece Diego va deveni baiat bun.Bine nu stiu sigur 100% daca vor fii impreuna insa am vazut si eu pe siteul de pe Violetta 3 si am vazut ca ei doi s-au sarutat.Iar Violetta 3 a inceput deja pe 10 noiembrie si desigur anul 2014.Intradevar Essmeralda va pleca dar Jade si Ma`tias vor ramane iar Jade va incerca din nou sa il cucereasca pe Ge`rman sau sa se razbune.A si tatal Violettei se va indragosti de mama Ludmillei.Uauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!
Anonim a spus…
Ba de fapt am auzit de la o prietena ca sunt 100.Cred ca Violetta va avea 54 de ani.(la propriu=chiar va avea)E oricum eu nu o cred deoarece de multe ori ma minte.Acum vom vedea.
Anonim a spus…
Nu asa se spune:"is"="sunt".In plus se scrie cu "b=B(=mare").Si daca ai pus o intrebare se pune semnul intrebarii.("?")A si in caz ca ma vei corecta ca nu am pus virgula caciulite la "a"etc.sa stii ca nu le am.
Anonim a spus…
Vor fii 100 de sezoane in caz ca vreti sa stiti dar eu cred ca vreti daca iubiti acest serial inseamna ca vreti sa stiti totul despre el.Nu stiu asta 100%.Mi-a spus si mie o prietena.E acum habar nu am:)Oricum eu ma voi uita la toate ep.(cred...){Marry}
Anonim a spus…
Compui foarte frumos insa as vrea sa te corectez ca Violetta 3 o sa inceapa pe 10.11.2014.Nu as vrea sa te superi pe mine.Ai uitat sa scrii dar cred ca nu ai aflat ca Diego va deveni baiat bun si va fii cu Francesca.Ok nu stiu 100%.insa se vor saruta.UAUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)
Anonim a spus…
Francesca va fii cu Diego nu cu Leon.(MARRY)
Anonim a spus…
Ma bucur :)
Anonim a spus…
In Violetta 3 Diego v-a fi cu Francesca si German se casatoreste cu Priscila, mama Ludmilei! Da ati auzit bine Violetta si Ludmila vor fi surori.
Iuliana a spus…
Scuza-ma se scrie "wow"
ines a spus…
Violetta tu si cu Ludmila veti fi surori
wiky a spus…
Eu nu sunt Violetta!!! :)))))
Anonim a spus…
Exista violetta 4?
Anonim a spus…
Stiti cate sezoane are violetta(Martina Stoessel)?
Anonim a spus…
Nu se știe daca sezonul 3 e ultimul.Cine știe... Poate vor fi mai multe.
Anonim a spus…
nu cred ca exista violetta sezon 4
Unknown a spus…
eu stiam ca nu se va mai difuza sezonul 4
Anonim a spus…
Ba nu , nu exista. Sezonul 3 e ultimul.
Anonim a spus…
Salut,sunt noua.Ma numesc Nicoleta.Ador serialul acesta!!!Violetta 3 a aparut deja demult!Va uitati?Cum vi se pare?Eee SUUPPEERR!!!si nu apare nici o selena sau demi!!
Anonim a spus…
NUUUU EXISTAAAA SEZONULLLLL 4
Anonim a spus…
nu exista seuonul 4, din pacate
Anonim a spus…
de un pic altfel, dar ii sta la fel de bine
Anonim a spus…
nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
Anonim a spus…
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Anonim a spus…
CU MULTA PLACERE
Anonim a spus…
MIRUNA SI MAI CUM O CHIAMA
Anonim a spus…
100% VOR FI IMPREUNA
Anonim a spus…
ASI VREA EU DAR SUNT DOAR 4 SEZOANE
Anonim a spus…
DAR DE ABIA ASTEPT SA O IA POLITIA PE PRISILA PT CA A IMPINSO PE VIO PE SCARI , LUDMILA SA RAMANA LA HERMAN , IAR EL SA SE CASATOREASCA CU ANGI
Anonim a spus…
DAR LA SFARSIT SE CASATORESTE CU ANGII IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Anonim a spus…
CHIAR NU E VIOLETTA DAR ELE VOR FI SURORI BUNE !???
Anonim a spus…
sezonul 4 nu se face am vazut pe youtube un vidioclip in care tini spune ca sezonul 4 nu se face sezonul 3 este ultimul
Anonim a spus…
eu nush nu sunt sigura dar mi se pare ca sezonul 3 se termina atunci cand German si Angie fac nunta si cei de la studio canta iar cand se termina violetta trage cu ochiul cum a facut si in cele 2 sezoane
Anonim a spus…
nu e chiar asa
i a spus…
va fi si sezonu 4 din violetta
i a spus…
da vor fi surori la inceput nu erau fericite a si acum violetta si ludmila nu se mai pot desparti cele mai bune prieteneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dar ludmila nu-i asa buna prietena cu violetta de cat francesca cu violetta
i a spus…
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Angie si German se casatoresc
Unknown a spus…
Nu sa intamplat asa azi e ultimul episod si,doar un,fan care este nr unu stie cu adevarat uite iti zic doar tie dar.... am o BFF care e BFF cu Martina si mia spus multe despre sezonul 3 si,ca bine apare pe.net ca urmeaza in loc de violetta soy luna?!?😘😘😘😘😘😘
Anonim a spus…
Am vazut ultimul episod din violetta 3 . Sper cá va veni si violetta 4 . Violetta e serialul meu preferat si nu asi vrea sa nu se termine niciodata .
Anonim a spus…
Numele meu e Bota Selina . Si vreau sa aflu mai mult despre violetta 4
Anonim a spus…
Bine
Anonim a spus…
Mam uitat dar nu am putut sa vad tot mi vreau sa pun o intrebare !
1. Vá incepe violetta 4 ?
Anonim a spus…
Nustiu ce nu merge lá facebook !
Tie iti merge mie nu !
Anonim a spus…
Tocmai am aflat ca nu o sa mai inceapa violetta 4 .
Violetta 3 a fost ultimul serial si nu ovsa mai fie violetta o sa fie soy Luna !
Anonim a spus…
Imi pare rou pentru Fani violetei imi pare foarte rou !
Anonim a spus…
Da o sati daí like ! Miam reparar facebook .
Dar se pare cá violetta 4 nu o sa mai fie !
Eu nu asi vrea sa ..... Se termine serialul e serialul meu preferat vati uitat pá i love violetta ?
Na se pare cá violetta 3 a fost ultimul serial !
Si nu o sa mai fie violetta o sa fie soy Luna !
Nu stiu daca am scris Bine !
Unknown a spus…
Asa e dar cum te numeati pe facebook!?
Anonim a spus…
Toma larisa
Anonim a spus…
Glm ma cheama Selina bota
Anonim a spus…
Sezonul 3 s-a terminat demult si SELY nu a aparut :(! Iar sezonul 4 nu mai este , serialul ,,violetta "va fi inlocuit de Soy Luna !

Postări populare