Haideti sa ne intelegem

Buna. Sunt Miruna si am vazut ca unii dintre voi vorbesc urat si se mai dau drept altcineva. In primul rand nu mai vreau sa se mai vorbeasca urat pe acest blog. In al doilea rand nu e frumos sa va dati drept altcineva. P.S: Daca mai vorbiti urat pe acest blog, sa injurati sau sa ma mai amenintati ca veti distruge acest blog nu voi mai permite anonimilor sa mai puna comentarii. In al treilea rand am vazut ca m-ati amenintati unii dintre voi ca veti face tot posibilul de a distruge acest blog. Sa stiti ca va obositi degeaba pentru asta si n-o sa puteti niciodata sa ne distrugeti blogul. Sper ca m-am facut inteleasa.

Comentarii

Anonim a spus…
Deci nu ma crezi?! Bine! (Erica)
Anonim a spus…
Ai mare dreptate!
Anonim a spus…
Dar te-ai facut cam rea in ultima vreme,fara suparare! :))
Anonim a spus…
Astazi mi-au aparut pe mana niste chesti caudate, cum e in desenul ala de pe Disney cu fata aia care e varcolac sau ce o fi cu lupii aia,ca aia mi-au apaut si mie pe mana! Ce inseamna asta!? Mie cam frica,sa nu fie ceva rau! (Erica)
Anonim a spus…
Scuze daca am gresit la scris m-am grabit,trebuie sa plec la o petrecere! :)) (Erica)
Anonim a spus…
poate te vaci si tu in varcolac ,Auuuuuuuuuuuuuuuu ! Ha ha ha !!!
Anonim a spus…
NU STIU CATE FETE II IAU DREPTATE PROASTEI DE MIRUNA.DAR NU IMI PASA MIRUNA E O PRoASTA O TAMPITA SI O HANDICAPATA.EU STIU TOTUL DESPRE VIOLETTA CA MAM NASCUT IN BUENOS AIRES.(EMMA)
Anonim a spus…
Emma tu ce ai? Si in plus,iao in serios pe Miruna.Miruna las-o in pace pe Emma ca tu chiar esti o fata de treaba si bunul simt.P.S:Nu te mai lua de Miruna Ai inteles? Sper ca da.
Anonim a spus…
MAI TACI TU DIN GURA PROASTA NAIBI DE TAMPITA.SA STI CA MIRUNA ESTE O PROASTA SI O TAMPITA.CEA MAI URATA PAGINA DIN LUME.EU MAM DUS LA TOATE CONCERTELE CU VIOLETTA CA MAM NASCUT IN BUENOS AIRES.(EMMA)
Anonim a spus…
Auzi Emma,mincinoaso nici macar numele nu cred ca tie adevarat.Ai grija,Emma draga mai vesis tu de treaba ta si dispari de pe acest blog.Mai iati fundul,de aici si placa! Nu avem nevoie pe acest blog de nesimtiti ca tine.Si in plus,nici macar nu te poti compara cu Miruna ea este mai destiapta ca tine.
Anonim a spus…
Sti ceva Emma,am crezit ca te-ai invat sa placi de pe acest blog.Nimeni nu are nevoie de una ca tine.Emma adevrata nu sa nascut in Buenos Aires te-ai nascut Romania ca de ce sti lima Romana atunci?
Anonim a spus…
Si nimeni nu ar fi geluasa pe una ca tine Emma.

Postări populare