Martina...în mărime naturală!

Salut!
Scuze că n-am mai postat de câteva zile, dar am avut multă treabă în ultima vreme și n-am mai avut timp și pentru blog.
Ce voiam să vă spun, pe 13 ianuarie va revenii Violetta cu episoade noi, așa că să nu le pierdeți.
Dacă vreți un jurnal Violetta, exact ca al ei, eu l-am comandat alaltăieri și îmi va veni jurnalul pe data de 3. Eu l-am comandat de pe site-ul acesta: www.jurnal Violetta shopmania.ro. Puteți să vi-l luați și voi.
Acum, vă voi arăta poze cu Martina.







Un poster cu Martina...XXL.
Apropo, prima poză am editat-o eu.
Pa!

Comentarii

marya_8 a spus…
Tini e cool ! Aaa ... si apropo , si eu mi-am comandat jurnalul de pe acel site

dar pe mine nu prea ma da pe spate...adica ...este ca si celelalte jurnale , inca putin mai simplu
wiky a spus…
Bravo. Sa te bucuri de jurnal.
marya_8 a spus…
Si tu !

Postări populare