O floare si doi gradinari

Buna. Sunt Miruna si am venit cu un joc foarte amuzant. Deci Violetta nu se poate decide dintre Leon si Diego. In sezonul 1 era Tomas si Leon. M-am gandit sa facem un joc. Hai sa votam cu toti la comentarii adica votati de cine va place mai mult, ori Leon ori Diego. Dupa numaram voturile si dupa cine are cele mai multe voturi acela castiga. Eu l-asi alege pe Leon. Este foarte frumos si chipes. Parerea mea dar voi puteti vota pe oricare dintre cei doi. Acum va voi lasa o poza cu Leon, Violetta si Diego, va mai ganditi pe cine sa alegeti si dupa votati. Pa!!






Comentarii

Anonim a spus…
ESTI O HANDICAPATA O MANIPULATOARE SI O TAMPITA. MAI RAU CA ANDREEA. SA TII MINTE ASTA. DE MINE NU SCAPI FATO. O SA FAC TOT POSIBILUL DE A DISTRUGE ACEST BLOG. :)))))) PA!!! {EMMA}
Anonim a spus…
Miruna nu eu am scris asta te rog sa ma crezi,sunt niste fete aici care imi fura numele si se dau drept mine. Te rog sa ma crezi,cel care a scris asta te rog ceva sa nu o mai jignesti pe Miruna. (Emma) :))) :*****
Anonim a spus…
Eu il aleg pe Leon,leon,Leon! :***** Ce draguta esti Miruna!!! :****** (Emma) :))
wiky a spus…
Nu-i nicio problema.
Anonim a spus…
BA NU MIRUNA. EU SUNT EMMA. EU AM NUMARULNDE TEL AL LU VIOLETA SI MI LA DAT PT CA MAM NASCUT IN BUENOS AIERES. BA EU SUNT EMMA. {EMMA}
wiky a spus…
Nu stiu care dintre voi este Emma sau care o fi numele. Rezolvati-va problemele in alta parte ca eu nu stiu cine e una si care e alta. Va rog frumos.
Anonim a spus…
EU CRED 99% DIEGO SI 100% LEON
Anonim a spus…
eu am vrut ca cu tomas el a fost prima iubire a violettei nu vreau cu leon dar nici cu diego ,tomas nu se va intoarce in sezonul 3 dar va fi in ultimul sezon
Anonim a spus…
ce ai esti rea si nimeni nu e handicapat inafara de tine si cei care le fac pe fete handicapate
Anonim a spus…
leonnnnnnnnnnnnnnnnnnn leonnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn leonnnnnnn
Anonim a spus…
eu vreau sa ramana cu leon si apropo miruna mie mi se pare ca esti draguta nu baga inseama pe toata lumea sti poate lee ciuda sau nu le place blogul mie miar placea sa fim prietene bune dupa cum spuneam nu bagati in seama nimica
Anonim a spus…
te rog raspunde
ANCA a spus…
LEON LEON
Anonim a spus…
Miruna eu zic sa te inpaci cu Emma,ca poate ei o sa ii pare rau si o sa vrea sa fie prietena ta.Tu ce ai alege cearta sau sa te intelegi bine cu o persoana sau sa te certi cu o persoana.
Anonim a spus…
Eu las alege pe Leon.Si aproppo,Miruna esti o fata cu bunul simt si draguta.Mie mise pare ca esti tare tare draguta.Si imi place chiar foarte mult de tine.Si cei,care te injura nu ii baga in seama ca tu chiar esti o fata de treaba.

Postări populare