Super eveniment de revelion

 
In aceasta noapte, pe acest blog, la ora 00:30, voi pune o postare cu poze noi cu Martina si ceilalti actori, videoclipuri si jocuri.
Acesta va fi cel mai tare revelion pe care l-ati avea pe Violetta V.I.P Exclusiv!
Ce ziceti? Cum va suna ideea? Vreti sa facem asa?
Iar voi puteti sa spuneti la comentarii, la acea postare pe care o voi face, cum va petreceti revelionul. Adica, sa spuneti ce faceti de revelion, unde petreceti de revelion, cu cine petreceti de revelion, etc.
Sper ca va place ideea, iar noi ne revedem la 00:30, ca sa sarbatorim revelionul pe acest blog.
P.S: Va doresc un an nou fericit, mai bun decat acest an, cu multe bucurii, surprize si liniste sufleteasca.
An nou fericit tuturor!

Comentarii

Anonim a spus…
nu are legatura cu post. a ta, dar cum pui fundalul si pe ce site ti-ai facut blogul
wiky a spus…
1) Mai intai de toate, blogul il poti face pe unul din aceste site-uri: Blogger sau Wordpress. Eu am ales Blogger.
2) Ca sa pui poza de fundal, intri la Sablon, dupa care apesi pe Personalizati, dupa te duce pe o alta pagina, iar pe acea pagina scrie Fundal in partea stanga. Sper ca ti-am fost de ajutor si un An Nou fericit!
Anonim a spus…
deja a trecut 00:30 si chiar m-am plictisit te rog posteaza ceva
Anonim a spus…
mega super, mrs foarte mult
wiky a spus…
Am postat cu un minut inainte de 00:30.
wiky a spus…
Cu mare placere!

Postări populare