Craciun fericit!

Salutare si Craciun fericit tuturor cititorilor de pe blog, si celor care le place blogul, si celor care nu le place. Este bine ca in aceasta sarbatoare de Craciun sa lasam rivalitatile, certurile, etc, dar nu doar acum, ci mereu. Sa fim cu totii prieteni si sa ne intelegem. Va doresc tuturor un Craciun fericit cu multe bucurii, belsug si iubire! Sa ne bucuram de aceasta sarbatoare si s-o petrecem impreuna cu familia si prietenii.

Apropo, a venit Mos Craciun pe la voi? Sa-mi spuneti la comentarii ce v-a adus.

Inca o data, sarbatori fericite si Craciun fericit! Va astept comentariile, iar de maine incolo voi reincepe sa postez pe blog.

 
Craciun fericit!
 

Comentarii

Anonim a spus…
Mie mia adus o pereche de adidasii Violetta,multe multe dulciuri,o geaca si o caciula mov.Craciun fericit si tie,ANdrea si ma buucur, ca ai revenit iarasi pe blog! (Mara)
Anonim a spus…
Scuze la greseli!! (Mara)
wiky a spus…
Frumoase lucruri ti-a adus mosul. Bravo! Craciun fericit si tie!
Anonim a spus…
Heii Andre!Ma bucur mult ca ai revenit pe blog.Mie mosul mia adus casti Violetta,un set de tatuaje,o geanta si o gramada de dulciuri!Craciun fericit si tie si sa nu creyi ca ma laud cu lucrurile astea ca nuio asa!Craciun fericit! (Antonia)
wiky a spus…
Super lucruri! Stai linistita, nu cred deloc ca te lauzi. Eu v-am intrebat ce v-a adus mosul, iar voi mi-ati spus. Asta nu inseamna ca te lauzi. Craciun fericit si tie, Antonia!
Emma a spus…
Eu am prit o tableta,o pereche de cizme,skateri,o bluza cu Vio si un set de machiaj.
Ma bucur ca teai intors!!!
wiky a spus…
Imi plac lucrurile tale. Ma bucur si eu ca sunt alaturi de voi!
Anonim a spus…
Bună! Eu am primit o tableta, multe dulciuri, și un super set cu parfum și deodorant original Violetta. Nu sunt multe lucruri, dar mi-au plăcut foarte mult. Ai un super blog și mă bucur ca ai revenit! ;)
wiky a spus…
Frumoase lucruri si multumesc pentru copliment!
Anonim a spus…
Buna! Eu am primit un set de facut bratari,o rochie,o bluza de trening cu Violetta,un deodorant cu Violetta,4 caiete cu Violetta,un rucsac cu Violetta,Si apropo,tu ce ai primit de la Mos Craciun?Imi zici te rog!
wiky a spus…
Buna si tie! Scuze ca-ti raspund cam tarziu la mesaj, dar acum l-am vazut. :) Sper ca nu te superi. Pai, eu am primit o perna cu Violetta, o carte cu Regatul De Gheata si multe dulciuri. :))
Anonim a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
wiky a spus…
Scuze, ti-am sters comentariul. Imi tot aluneca mouse-ul si are mici probleme. Multumesc pentru compliment si te mai astept pe blog.
Anonim a spus…
Nu este numica:) Stai linistista nu ai de ce sa imi ceri scuze:) Supeeeer blog ai!!! Tineo tot asa!! Te pup!!!!

Postări populare