Joc Podium: locul 1

 
Acum ceva timp ne-am jucat un joc numit Joc Podium.
Sper ca va mai amintiti de acest joc, adica voi trebuia sa votati cine sa fie pe locul 3, pe locul 2 si pe locul 1.
Ei bine, noi inca nu l-am terminat! Asa ca, hai sa-l terminam! (eu nu vreau sa lasam ceva neterminat pe blog).
Voi deja ati votat cine sa fie pe locul 1.
Am primit 7 voturi pentru Violetta. Deci, pe locul 1 este Violetta.
O sa mai inventez cateva jocuri, in curând, dar pana atunci, sa va bucurati de noutatile din Violetta!

Comentarii

Unknown a spus…
SUPER,SPER SA PUI JOCURI CAT MAI CURAND
Anonim a spus…
Știu că nu are legătură cu postarea, dar mai dorești sa colaborezi și cu altcineva pe blog, pentru ca am încercat la vreo 5 bloguri și toți aveau pe altcineva sau nu mai aveau nevoie. Dacă as avea propriul meu blog, n-as avea destule informații, deci scuze ca întreb, mai primești și pe altcineva? (Monica)
Anonim a spus…
Apropo, mie mi se pare ca ai cel mai super blog. ;) (Tot Monica)
Emma a spus…
Stii cand reincepe Violetta??
wiky a spus…
Multumesc.

Monica, nu te supara pe mine, dar nu pot primi pe nimeni pe blog. Parca am mai spus ca am mai primit pe altcineva pe blog acum ceva timp si nu a mers bine. Te rog sa nu te superi, dar chiar nu pot primi. Eu te las sa participi pe blog, adica sa te uiti pe el, sa faci comentarii si multe altele, dar de postat nu. Te rog sa nu te superi, dar chiar nu pot.
wiky a spus…
Inca nu, dar ma voi interesa.
Anonim a spus…
Bine, stai liniștită, am înțeles. Oricum, nu mă supăr. Tu ai un blog super și așa o sa rămână orice ar fi. Dar am o întrebare, ce as putea sa fac? De unde as putea sa fac rost de Informații? După instagram, după Facebook, după Twitter, de unde?
wiky a spus…
Multumesc ca iti place bogul meu.

Pai, informatiile le iau de pe mai multe site-uri cu Violetta, de pe Facebook-ul Martinei Stoesse (Violetta) care este Martinastoessel, de pe Twitter-ul ei care se numeste Tini Stoessel. Sper ca ti-am fost de ajutor si un AN NOU FERICIT!
wiky a spus…
Stoessel* Scuze pentru gresala.
Anonim a spus…
Multumesc foarte mult. O sa fiu numai ochi si urechi la super evenimentul de revelion. ;) (Monica)
Anonim a spus…
Stiu ca nu are legatura cu postarea ta, dar am auzit un zvon ca Mercedes Lambre are o boala. Este adevarat? (Monica)
wiky a spus…
Da, este adevarat. Mercedes Lambre are cancer, asa ca purta (nu stiu daca inca mai poarta) un batic pe cap. Are cancer din cauza ca a fumat prea mult.
Anonim a spus…
Multumesc foarte mult!
Anonim a spus…
Dar atunci, cum de nu poarta si in serial? (Monica)
wiky a spus…
Pai am mai spus. Nu stiu daca inca mai poarta batic. Dar a purtat.
Emma a spus…
Ms!!!An nou fericit!! :-):-)
Anonim a spus…
Duamne , cum sa aibă cancer . Poate baticul era doar un accesoriu daca ar avea cancer atunci ... Nici măcar nu vreau sa vorbesc despre asta . In plus , multă lume fumează si nu a făcut asa de repede cancer .
Anonim a spus…
Apropo : Clara Alonso chiar e însărcinată ?

Postări populare