K.C sub acoperire, ep. 16 - 17 „Operatiunea Cealalta Parte„

 
Buna tuturor!
Am gasit pe internet doua episoade noi ( care nu sunt traduse in limba romana :( ) din „K.C sub acoperire„ in care K.C este intr-o misiune. In acea misiune, ea il intalneste pe Brett, fostul ei iubit.
Am gasit episoadele intregi, doar ca nu vi le pot trimite deoarece nu sunt de pe YouTube, si daca nu sunt de pe YouTube, nu vi le pot trimite.
Dar in fine, eu va voi da doar cateva parti importante din aceste episoade.
 
 
 
 
 
 
 
 
Da, stiu, ultimul clip nu se vede prea clar...nu l-am facut eu, totusi am vrut sa va arat si ultima parte a episodului :).
In fine, este o cale sa vedeti episoadele intregi ( cum am zis, nu sunt traduse in limba romana ) cautand pe Google „K.C Undercover Operation Other Side„ si veti gasi.
 
Cam acestea au fost noutatile.
Ne revedem la ora 00:30, de Anul Nou, adica maine, cu o super postare de Revelion.
Pana atunci, va urez un an nou cat mai bun, cu multe succese, fericire, belsug si tot ce va doriti.
Va pup! :*

Comentarii

Postări populare