Craciun fericit!

 
 
Craciun fericit tuturor!
Sa aveti parte numai de fericire, sanatate, iubire si belsug!
Ei bine, dragii mei, pe 27.12.2015 voi reincepe sa postez cum o faceam inainte.
Dupa voturile voastre, mi-ati trimis comentarii ca acest blog sa fie vorba despre Riley si restul lumii, Descendentii si multe alte seriale. Unii dintre voi mi-ati propus sa postez despre toate serialele de pe Disney Channel. Aceasta idee chiar mi-a placut mult!
Deci, m-am hotarat ca acest blog sa fie despre toate serialele de pe Disney Channel.
Deci sa fiti pregatiti in data de 27.12.2015, deoarece atunci blogul se va schimba radical.
Adresa blogului va ramane aceeasi, deoarece poate vor mai veni pe acest blog si alti vechi fani si daca as schimba adresa blogului (ceea ce nu se va intampla), vechii fani nu or sa aiba de unde sa stie care ar fi noua adresa.
Deci adresa ramane aceeasi.
 
Poftiti poze noi cu Martina Stoessel:
 
 

 

 

 

 
Multumesc ca imi urmariti blogul si va astept pe data de 27.12.2015 aici, pe blog.
Craciun fericit tuturor si multa sanatate! :*

Comentarii

Postări populare