Habla Si Puedes-tradus in limba romana

Buna sunt Andre si, asa cum mi-ati cerut, v-am adus traducerea in limba romana melodiei "Habla Si Puedes".

"Dacă nu se poate vorbi, nu îndrăznești să vii înapoi.
Dacă doriți să ascundeți, poate ... ai putea vedea ...
Și dragoste, nu știi cine sau de ce.
Vorbiți adevărul tău și te imbratisa din nou.

Vorbește, dacă puteți, să strige te simti.
Spune-mi cu cine vrei și te face fericit.

Dacă nu puteți auzi, dar tu insista vorbi.
Daca vrei, uita-te la mine, și ochii vorbesc, poate.
Simți dragoste și te duci în spatele lui,
Vorbiți adevărul tău și te imbratisa din nou.

Vorbește, dacă poți, striga sa te simti ...
Spune-mi cu cine vrei și te face fericit.
Vorbește, dacă puteți, plângi dacă te temi ...
Spune-mi cu cine vrei și te face fericit.

Ține-mă, vreau să mă trezesc și să înțeleagă ...

Vorbește, dacă puteți, plângi dacă te temi,
Spune-mi cu cine vrei si ceea ce faci aici.
Vorbește, dacă poți, striga te simti,
Spune-mi cu cine vrei și te face fericit."


Va pup!

Comentarii

Anonim a spus…
Mersi muuuuuuuuuuuuuult!!! :)
IULIA
wiky a spus…
Cu placere.
Anonim a spus…
Super ai tradus Andrea! Sti ca am fost in spania si am vazut o piesa noua de la violetta din sezonul4 sti ca spanioli sunt mai avansati de cat romani si acuma in spania incepe violetta sezonul4 si sti ca este cea mai noua piesa dea violettei care canta doar ea si refrenul si tot care se numeste y eicou sti asa de noua e ca nici macar pe Yooutobe nu a aparut abea astept sa fie!

Postări populare