Alex si trupa - cupluri

 
(Dragii mei, din cauza unei mici probleme, nu am reusit, din pacate, sa postez la ora 21:40.
Dar, din fericire, acea problema s-a rezolvat, asa ca va voi pune, intr-un final, o a doua postare pentru ziua de azi.).
 
In aceasta postare vom vorbi despre cuplurile din noul serial ”Alex si trupa”.
 
Deci, ce mai asteptam? Sa începem!
 
La începutul serialului, Alex s-a indragostit de Emma si, dupa cum stiti, s-au cuplat.
 
 
In timp ce Alex si Emma au fost impreuna, Nicole il placea pe Alex.
 
Daca ati urmarit episodul 9, ati vazut ca la finalul acelui episod Alex a confundat-o pe Nicole cu Emma, asa ca a sarutat-o.
 
 
Daca observati, Sam ii vede pe Alex si Nicole sarutandu-se.
Ca sa nu mai lungim subiectul, Sam o place pe Nicole.
Pe la finalul episodului 8, si Alex a cam inceput s-o placa pe Nicole.
 
Acum, haideti sa va dezvalui cateva secrete.
 
In sezonul 2 vor fi noi cupluri.
 
De exemplu, Alex va fi cu Nicole.
 
 
Emma va fi cu Christian.
 
 
Sam va fi cu Rebecca.
 
 
Cam acestea au fost noile informatii.
Ne vedem maine cu noi stiri si poze aici, pe blog.
Va doresc week-end placut!

Comentarii

Unknown a spus…
Ai putea te rog sa scrii si ce se intampla in sezonul 3? Eu am vazut o secventa mica pe youtube in italiana. Am vazut ca Emma va pati ceva rau. I se va face rau sau cam asa ceva. Oricum daca ai sa vrei sa afli mai multe gasesti pe youtube. Dar te rog sa zici niste lucruri si despre sezonul 3. Si sunt super informatiile pe care le oferi.

Postări populare