Mesaj pentru vizitatorii blogului

Buna sunt Andreea si am o rugaminte la toti cei care viziteaza blogul. Va rog frumos, nu ma mai jigniti la postari. Va rog sa nu imi mai vorbiti urat sau sa ma injurati fiindca eu nu v-am facut nimic si nici nu v-am jignit (adica nu v-am injurat sau vorbit urat). Eu, de acum incolo o sa ma port si eu mai frumos cu voi, dar vreau sa imi vorbiti si mie frumos. Va rog sa ma respectati si pe mine, cum si eu va respect pe voi. Eu asi vrea sa fim cu totii prieteni si in plus nu cred ca avem nimic de impartit.
Sa aveti o zi frumoasa si Tini va saluta pe toti! Apropo, Tini o sa va pregateasca o surpriza minunata la toti maine! Va pwp pe toti!






Comentarii

Unknown a spus…
Cumva vorbesti despre mine ?
wiky a spus…
Nu, draguto, nu ne tine vorbeam. Am spus clar "Mesaj pentru VIZITATORII blogului"!
Unknown a spus…
Si eu sunt un vizitator al blogului (in caz ca nu sti)


si inca ceva uita-te Urgent:

http://info-violetta-ro.blogspot.com/2014/04/despre-mine.html
wiky a spus…
Eu ma referam la "Mesaj pentru VIZITATORII blogului", adica nu era vorba despre tine (si da, stiu ca esti si tu vizitator al blogului). P.S: OK, o sa intru pe blogul tau.
Unknown a spus…
bine cum spui tu


Ludmi pleaca!
wiky a spus…
Andre pleaca! :)))))))))))))))))))
Anonim a spus…
Ce enervanta este Mercedes.

Postări populare