Cum se face o pusculita BB-8




 
Ma gândesc ca v-ati gandit macar o data sa aveti si voi o pusculita.
Cel mai tare lucru ar fi sa aveti o pusculita BB-8.
Nu suna super? Mie imi suna chiar foarte trasnet idea.
 
Am gasit acum aproximativ o saptamana un videoclip pe YouTube in care se prezenta cum se face o pusculita BB-8.
Mi-a placut atat de mult ideea, incat am incercat sa-mi fac si eu una.
 
Va voi arata acum cateva poze cu pusculita mea BB-8:
 
 

 
In a doua imagine v-am prezentat spatele pusculitei. Vedeti ca am facut o gaura in forma de dreptunghi ca inauntru sa pun monezile.
 
As spune ca nu e o idee rea deloc, nu?
Va sfatuiesc sa incercati si voi sa va faceti o asemenea puscuita.
Nu numai ca este distractiv sa faci aceasta pusculita, dar este si in acelasi timp o modalitate eficienta pentru a aduna bani pentru zile negre.
 
Sper ca v-a placut aceasta postare.
 
Am si o veste.
Aceasta veste o veti gasi la o pagina din bara de sus a blogului impreuna cu celelalte pagini, cum ar fi, de exemplu, ”Contact”, ”Despre mine” etc, cu numele ”Blogul de week-end”.
Acolo va voi spune programul in care voi putea posta pe blog.
Dupa nume, va dati seama ca voi posta in week-end, adica vineri, sambata si duminica.
 
Ne revedem cu postari noi vineri.
Va astept cu multa nerabdare.
Pana atunci, va doresc o saptamana usoara!

Comentarii

Postări populare