Acest blog nu este despre mine, ci despre voi!

Dragi cititori ai blogului,

Am creat acest blog pentru voi, ca sa va dau mai multe informatii despre serialul vostru preferat, Violetta. V-am dat mereu melodii noi din serial, poze noi, informatii noi, precum multe altele.

Acum se vor schimba cateva lucruri pe blog, adica, se vor schimba in bine.

De-acum inainte, va voi asculta parerile. Spuneti-mi ce pareri aveti, cam despre ce vreti sa postez (despre serialul Violetta), ca acest blog sa fie pe placul vostru.

Va astept parerile la comentarii, iar de maine va voi posta ce vreti voi, normal, despre serialul Violetta.

Sper sa va incante aceasta idee, iar noi ne revedem maine, cu tot cu parerile voastre.

Acest blog nu este despre mine, defapt, este despre voi!

Comentarii

Anonim a spus…
Pai parerea mea ar fi sa postezi in fiecare zi (daca ai timp desigur),macar cate o postare pe zi.Si cam atat Andre.Sper sa te descurci cu aceasta ide a mea si apropo ai cel mai tare bloog!!(Antonia)
Anonim a spus…
Parerea mea ar fii sa postezi pe blog mai multe episoade din Violetta 3,de ex.ep.55,sau 56,dupaia57 siasa mai departe.(Alexia)
Anonim a spus…
Iar parerea mea ar fi tot asa,ceau zis fetele de mai sus.Siiii.........sa pui mai multe poze cu Violetta in dreapta paginii unde le ai si pe celelalte cu Violetta si Ludmilla,dupa cu Diecesca,chiar acolo sa pui mai multe poze.Sper ca e buna idea mea si app iti ador muultt blogul!ai cel mai tare blog din Romania!! (Elly)

Postări populare