Stire despre Martina Stoessel

Buna sunt Criss si uitati ce am gasit 


Martina Stoessel: "Ei m-au atacat, familia mea și a amenințat să mă omoare" 
A explicat în "Infama", care este "hărțuirea mass-media", care se simte victimizat și a spus că boala a fost inventat anorexie.

Luni 2014-5-doisprezece 
Din zvonurile care circula despre o presupusa anorexie sufera Martina Stoessel, "Violetta", idol adolescent a vorbit la programul "Infama", împreună cu părinții ei și a spus că a simțit atacat și a amenințat că o omoară familia sa prin intermediul rețelelor sociale. 

"Eu am inventat că au o boală. Ei nu pot vorbi mult pentru că știu, știu că pentru a provoca moartea", a spus afectat dai vina pe mass-media. 


"Este tot minciuna, pentru ca, au atacat familia mea, am amenințat că nu au nici măcar un psiholog așa cum a spus. O mulțime de oameni m-au atamoară moarte. Nu știu de ce așa de rău, nu știu de ce atât de multe minciuni" , a adăugat el.
Va pwp :*

Comentarii

Postări populare