Cateva noutati despre Tini!

Buna sunt Andre si scuze ca n-am mai postat de cateva zile asa ca m-am intors cu cateva noutati despre Martina Stoessel. Am aflat de pe blogul www.violettafanb.blogspot.ro, creat de Izabel Iulia, ca Martina Stoessel si Jorge Blanco nu au fost niciodata impreuna. Si alta noutate despre Tini: Si-a vopsit parul blond.


                                
                                                             Cam atat pentru azi.
                                                                         Pa!

Comentarii

Unknown a spus…
Scuza ma ,dar aste nu sunt poze noi sunt rare :

uite si aici :

http://iinfo-violetta.blogspot.com/2014/03/martina-stoesse-tini.html
Unknown a spus…
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim a spus…
Asa aveam si eu parul inainte! (Erica) Eu sunt adevarat Erica de mai demult,sa nu imi fure nimeni numele,ca toti avem nume frumoase si ne mandrim cu ele. Nu e frumos sa ne dam alte persoane.!
wiky a spus…
Ai dreptate, Erica! Adica toti avem niste personalitati grozave si nu trebuie sa ni le schimbam.
Anonim a spus…
draga Mercedes Lambre sau cine esti tu, nu iti mai fa reclame pe alte bloguri, ca chiar ma enervezi. (CARLA)

Postări populare