Alte poze noi din "Violetta 3"


Buna, aceasta va fi ultima postare pe care o voi pune pe acest blog. Cum v-am spus, voi pleca iarasi, dar sa nu credeti ca nu voi mai posta niciodata, fiindca nu este adevarat. Voi lipsi 3 saptamani fiindca voi pleca la mare dupa la tara. Inca o data, sa nu credeti ca ma laud, pentru ca nu este asa. Eu doar v-am spus ca voi pleca.
Oricum, v-am adus iarasi poze noi din "Violetta 3", acestea sunt ultimele pe care vi le mai dau.
 Era sa uit! In "Violetta 3" este un nou cuplu! "Diecesca"(adica Francesca si Diego). Am si poza ca dovada.



"Leonetta"


"Naxi"



"Diecesca"



"Profesorii de la Studio21"

Acestea sunt toate.
Cum am spus, ne revedem peste 3 saptamani!
Vacanta placuta in continuare!

Comentarii

Anonim a spus…
Andre de cine iti place mai mult de Leon sau de Diego?Mie de Leon tie?

Postări populare