Va rog sa ma respectati!

Buna sunt Andre si vreau sa va rog ceva. Tot imi vorbiti urat si tot ma faceti in toate felurile. Ce v-am facut rau ca sa-mi vorbiti asa de violent? Da, va sterg comentariile unora dintre voi pentru ca ma tot neglijati si tot ma faceti mincinoasa, proasta si asa mai departe. Daca nu va place de mine sau de blogul meu, atunci nu trebuie sa ma faceti in toate felurile si sa va duceti pe alt blog, poate mai reusit ca al meu cu Violetta. Nu trebuie sa ne tot indusmanim. Trebuie sa ne bucuram ca suntem cu toate marele admiratoare ale Violettei/Martinei Stoessel. Eu acum incerc sa va explic ca nu trebuie sa ne tot indusmanim. Eu nu va judec pe nici una din voi. Va rog sa ma respectati si pe mine, cum si eu va respect pe voi. Daca vi s-a parut rautacios, nu am vrut sa sune asa.

Comentarii

Unknown a spus…
Eu sper ca nu tem facut nimic
Unknown a spus…
Eu vreu sa fim prietene putem?
wiky a spus…
Nu de tine vorbeam. Stai linistita. Da, vreau sa fim prietene.
Unknown a spus…
aaaaaaaa,mersi esti foarte draguta

Postări populare